مهم نیست که با چه هدفی به سمت طلا و جواهرات می روید، در هر صورت طلا و جواهر یک تجربه ی لذت بخش برای شما خواهد بود. باید گفت طلا یک فلز گرانبها است که با گذشت زمان ارزش خود را حفظ می کند، اما آن بسیار هزینه بر است و یک سرمایه گذاری در طول زندگی شخص محسوب می شود.  به همین جهت بایستی در آن نهایت دقت و حوصله را به کار ببرید تا در طول زندگی از آن لذت ببرید و در صورت نیاز با کمترین ضرر آن را ب برسانید.  اگر قصد دارید برای طلا و جواهر عازم بازار بشوید باید بدانید که آن باید با دانستن یک سری اطلاعات صورت بگیرد. در ادامه ما به شما اطلاعات کلیدی برای طلا و جواهر را می گوییم تا خوبی را تجربه کنید. در این خصوص باید از فردی آگاه به اصول و نکات و ساخت طلا کمک گرفت تا موفق و خوبی را تجربه کرد.  در این خصوص مسعود رضایی، مدیریت مرجع تخصصی طلا و جواهرات ایران طی این مقاله به نکاتی جهت طلا و جواهر پرداخته است. 

و جواهرات و طلا از و هایی می باشد که دارای رمزها و داستانهای بسیاری است و صد البته مهارت های ابتدایی را طلب می کند، بگذارید برای شروع طلا را از جواهرات به صورت کامل جدا کنیم و سپس به آموزش فن و جواهرات و طلا بپردازیم.

 

حال باید بدانید که هر مصنوعی که از طلای 18 عیار تهیه می شود و دارای سنگ های قیمتی و نیمه قیمتی باشد را جواهرات گویند به طوری که وزن جواهر و یا سنگ نیمه قیمتی بر وزن طلا غلبه کند و مصنوعات طلا همان کارهای خام و خالص طلای 18 عیار (در ایران) را گویند که بدون هرگونه سنگی ارائه می شود .

 

فرق طلا با جواهرات چیست؟ 

فرق طلا با جواهرات این است که در کار ساخته شده ازطلا هیچ گونه سنگ قیمتی بکار نرفته ولی در جوهرات سنگ های گرانبها بر روی کار ساخته شده نصب می گردد که این سنگ ها ممکن است اتمی و یا اصل باشند به جواهراتی که سنگ اتمی بکار رفته جواهرات اتمی و به جواهراتی که سنگ اصل بکار رفته جواهرات اصل می گویند .

 

نوع و  جواهرات با طلا فرق می کند:

1- طلا = قیمت روز هر گرم طلا + اجرت ساخت + سودنده ( 7یا8% )

 

2- جواهرات = قیمت روزهرگرم طلا + اجرت شامل ( ارزش سنگهای بکارفته / اجرت ساخت پایه جواهر / مخراجی وسایرهزینه ها ) + سودنده ( 15 % الی 20% ) همچنان که نحوه طلا با جواهرفرق می کند شرایط آنهاتوسط مصرف کننده نیز باهم فرق دارند در کار ساخته شده از طلا اجرت ساخت و سود نده کسر و به نرخ روز اری می گردد ولی نحوه جواهرات که تاکید و سفارش می کنم درحفظ فاکتور آن دقت واهتمام لازم رابه عمل آورید ازروی فاکتور بدین صورت می باشد که سود نده (15% الی20%) کسر و ترقی و یا تنزل از قیمت روز درج شده در فاکتور رامحسابه و بهاء آن را به صاحبش پرداخت می کنند.

 

 

راهنمای  انگشتر طلا

دسته اول آن هایی هستند که علاقه زیادی به تزئینات ظاهری شان دارند و این اقلام جزو لاینفک زندگی روزمره، مهمانی ها و جشن های شان به حساب می آید.

 

دسته دوم را آن هایی تشکیل می دهند که جواهرات ارزشمند را بهترین و مطمئن ترین پس انداز می دانند.

 

سومین دسته هم تلفیقی از ۲گروه را تشکیل می دهند. بی شک شما هم جزو یکی از این ۳ گروه هستید که خواندن این مقاله را به دلیل علاقه مندی به طلا و جواهرات و آشنایی بیشتر با و جواهرات و طلا انتخاب کرده اید. اگر دوست دارید همیشه در یک جمع بدرخشید، یک سرمایه گذاری مطمئن را تجربه کنید و از همه مهم تر سرمایه تان هر روز بیشتر شود نکات مندرج در این مقاله بهترین راهنما برای یک انتخاب مناسب خواهد بود.

 

● طلایی که طلایی نیست

درست است که نخستین تصویری که از طلا به ذهن مان می رسد زرد یا سفید است اما در واقع طلا با یک سری فرایندهای شیمیایی و ترکیب با سایر فلزها و عملیات آبکاری درهر رنگی (قرمز، مشکی، زرد، صورتی، سبز و… ) می تواند باشد.

 

برای مثال طلای قرمز از ترکیب آلیاژ مس، طلای سفید از ترکیب پلادیوم یا نقره به دست می آید و از ایندیم برای آبی کردن طلا استفاده می شود. در واقع تنوع رنگی زیاد طلا غیر از طرح و مدل یکی از راهکارهای رونق بخشیدن به این صنعت شده است. بعضی از ندگان طلای سفید را هنگام گران تر می ند اما ارزان تر از طلای زرد می خرند. هرچند طلای زرد موقع آب کردن مرغوب تر است اما این اختلاف بسیار ناچیز است و باید بدانید که چنین قانونی وجود ندارد.

1_ قبل از اینکه برای طلا و جواهرات عازم شوید، از میزان عیار طلا اطلاعات کسب کنید و آگاه شوید که این عیار چه تاثیری در قیمت جواهر و دوام و سختی آن می گذارد. باید بدانید که طلای 24عیار طلای خام و با ارزشترین نوع طلا است. در اصل طلا در فرم خام خود بسیار نرم است، بنابراین برای رسیدن به استحکام و سختی مطلوب با انوع فلزات از قبیل کربن، نقره، روی یا نیکل ترکیب می شود. حال باید بدانید که عیار طلا چیست و چگونه تعیین می شود. طلای خام دارای عیار 24 است که برای زیورآلات مناسب نیست. اگر طلا دارای عیار 10 باشد این بدان معناست که اگر طلا به 24قسمت تقسیم شود 10قسمت آن طلا است و 14قسمت آن فلزهای دیگر. طلا و جواهرات در ایران با استفاده از طلای 18 عیار تهیه می شوند. بنابر این توضیحات مشخص می شود که هرچه عیار طلا بالاتر برود، آن طلا نرم تر و گرانتر می شود.
روش های زندگی بهتر و کسب درآمد جواهرات ,طلای ,عیار ,جواهر ,بدانید ,صورت , جواهرات ,باید بدانید ,برای ,اجرت ساخت ,طلایی نیست منبع

مشخصات

تبلیغات

آخرین مطالب این وبلاگ

آخرین ارسال ها

آخرین جستجو ها

سایت مرکز دانلود chloemiqs0 sitio نماوا کلیپ 7 بانک لینک های دانلود فیلم ، دانلود سریال و دانلود آهنگ میباشد. فوج mohajer Simpsons Profile what happens