دستگاه جوجه کشی GQF 1202E

دستگاه جوجه کشی GQF مدل 1202E در واقع یک نسخه بروز شدهی دستگاه جوجه کشی 1202 میباشد.

متاسفانه یکی از مشکلات شرکت هواباتور یا همان GQF عدم تغییر طراحی میباشد و عموماً سعی بر این دارند تا بتوانند با یک طراحی قدیمی به کار خود ادامه دهند.

تجربه نشان داده است کارخانه هایی که با علم روز سعی بر بروز نگه داشتن محصول خود کرده اند همیشه پیروز میدان بوده اند.

در اصل ما میتوانیم دستگاه جوجه کشی 1202E را همان دستگاه جوجه کشی GQF 1502 بدانیم با این تفاوت که برای کاهش هزینه ها برخی از المان ها تغییر داده شده است

به طور مثال سنسور دما ، سنسور رطوبت ، ورودی ها و… اکثراً از حالت دیجیتال تبدیل به آنالوگ شده اند و عادی است که در این شرایط راندمان کاهش خواهد یافت.

بدنه دستگاه جوجه کشی هواباتور GQF 1202E از جنس پلاستیک میباشد و نسبتاً عایق خوبی محسوب میگردد

میزان مصرف برق دستگاه جوجه کشی GQF1202 حدود 110 الی 120 وات میباشد که نسبت به کارایی آن تقریباً استفاده ی زیادی از منابع دارد.

طبیعی است که این دستگاه جوجه کشی زیاد دقیق نباشد پس استفاده از آن برای پرنده های حساس مانند غاز و اردک نیز توصیه نمیگردد.

استفاده از دستگاه جوجه کشی هواباتور GQF 1202E برای جوجه کشی از پرندگانی مانند مرغ و بلدرچین مناسب میباشد چرا که نطفه این دو پرنده درون تخم بسیار مقاوم میباشد.

قیمت دستگاه جوجه کشی هواباتور GQF 1202E حدود 4 میلیون تومان میباشد که نسبت به کارایی اندک آن هزینه بسیار گزافی است.

 اگر نگاهی به دستگاه های جوجه کشی ایرانی هم بیندازید خواهید دید که آنها هم همین توانایی ها را دارند و در بسیاری از موارد از قطعات بسیار با کیفیت تری استفاده کرده اند و راندمان بالاتری را نیز ارائه میدهند، یکی از این دستگاه های جوجه کشی دستگاه های جوجه آوری اسکندری میباشد که حدود 60 درصد دارای امکانات بیشتری نسبت به هواباتور آمریکایی میباشد، شاید بد نباشد شما هم نگاهی به گاه رسمی گروه صنعتی اسکندری بیندازید و اطلاعات مربوط به دستگاه های جوجه کشی را ملاحظه فرمایید.

 

https://the-incubator.ir/دستگاه-جوجه-کشی-gqf-1202e/


ناصر رسولی جوجه ,دستگاه ,میباشد ,1202e ,هواباتور ,استفاده ,دستگاه جوجه منبع

مشخصات

تبلیغات

آخرین ارسال ها

آخرین جستجو ها

پرسش مهر1398 Appks دانلود سرا منافزاده - آموزگار پایه سوم معرفی کالا فروشگاهی مرکز اطلاعات زیبایی lauracjj love اسرا 22